ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΗΣ ΑΣΤΡΑΠΗΣ e-mail ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: astrapifc1957@gmail.com

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Ο Πρόεδρος είπε:

Σε αυτό το σάπιο και σκοτεινό Ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εκεί που πλέον δεν έχουν αφήσει ούτε ιερό αλλά ούτε και όσιο εκεί που μόνο το χρήμα η ρεμούλα και η κοροιδία δεσπόζει νιώθω πολύ τυχερός που έχω την επιλογή να γουστάρω το ποδόσφαιρο έστω και μέσα από το τοπικό μας πρωτάθλημα..
Εδώ που χαίρομαι να βλέπω τα παιδιά του χωριού μου να ασχολούνται με το άθλημα που τους αρέσει που μοιράζομαι τα όνειρα τους τις φιλοδοξίες τους τις αγωνίες τους την ένταση τις χαρές αλλά και τις λύπες τους ... Όλα αυτά μαζί με παίρνουν από τον τελευταία ψεύτικο κόσμο που μας έχουν επιβάλει κάποιοι και δίνουν νόημα μαζί φυσικά με την οικογένεια μου στην ζωή μου....
Επομένως θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ Α.Σ.Μ.Α που υπάρχεις στην ζωή μου και να σου ευχηθώ για τον σημερινό σου αγώνα καλή επιτυχία !!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας: